fredag 23 september 2011

00:53

Så läcker bild att jag dör lite.

5 kommentarer:

  1. Jo de där med läckra tjejer i filmer är bra=)
    Man kan bara fortsätta önska o hoppas att man en dag ska få se ut som en av dem.

    (Spännande det där med hyvlad zuccini ska testa!

    SvaraRadera
  2. Åh, sjukt snygg!

    Det undrar jag med. Hur fan gör man? Andra hinner med allt - pojkvän, kompisar, skola, ha roligt osvosv. Jag gör ingenting men hinner ändå ingenting.... Fattar inte. Orkar inte.

    <3

    SvaraRadera
  3. absolut :) skicka ett mail till mig så ger jag dig det.

    icecherry@live.se

    SvaraRadera
  4. Sv: Åh, varsågod! Kul att dem blev bra. Man kan ju ha i lite vad man vill. Bara oliver blir säkert bra det med, annars kanske lite urkramad spenat eller någon annan grönsak? Tycker att rödlök passar med oliver också... Ta vad du har hemma bara! :)

    SvaraRadera
  5. Nytt lösen! :) maila mig så får du det nya. kram!

    SvaraRadera